Busteni 28aug-2sept

Un gind frumos pentru d-na Silvia si Titina de la Botosani….pina la urma am prins cite ceva

Pălăria albastră

Îmi cer scuze pentru întârziere. Toată săptămâna trecută am fost ocupată cu organizarea unui eveniment deosebit pentru biblioteca mea : inaugurarea Centrului de Informare pentru Public. Ataşez o fotografie si link-uri către ştirile din presa locală.

„Biblioteca publică trebuie să fie kilometrul 0 al unei comunităţi”

În calitate de pălărie albastră, le mulţumesc colegilor care şi-au împartăşit impresiile de după curs.  În calitate de bibliotecar, ţin în mod deosebit să îi mulţumesc doamnei Hermina Anghelescu pentru că mi-a oferit minunata ocazie de a participa la acest curs. Celor trei traineri le doresc mult succes în activitatea lor şi consider că toţi merită nota maximă pentru felul în care au ştiut să ne predea şi să ne atragă în acele jocuri de rol. Eu, personal, am avut multe de învăţat şi voi încerca treptat sa pun în practică ceea ce am experimentat la Buşteni. Pentru început, voi începe să zâmbesc mai des! 🙂

Cred că fiecare trebuie să căutăm modalităţi de a ne promova biblioteca în comunitatea deservită. Chiar aceste noi computere de la Fundaţia Bill&Melinda Gates ne pot ajuta foarte mult, în special în bibliotecile mai mici. Trebuie să ţinem pasul cu tehnologia şi să asigurăm acces la informaţii de bună calitate. Eu chiar astăzi voi scana pagina 125 din manual şi o voi afişa.

Sper ca Biblioteca Municipală Câmpina să devină „a treia casă”, cum spunea doamna Anghelescu, pentru cât mai mulţi câmpineni.

Vă mulţumesc din nou tuturor!

Mult succes!